אז איך עושים את זה?
נניח שיש לי חנות תכשיטים וכרגע אני רוצה למכור שעוני יוקרה לגברים.
ראשית נגדיר את קהל הידע:
1. אנשים המשתמשים בשעונים / אנשים שאוהבים שעונים.
2. אנשי עסקים / אנשים המתעניינים בעסקים.
3. אנשים בעלי מעמד סוציואקונומי גבוה.
4. גברים.
5. גרים בישראל.
במידה ואני מבצע פרסום רק לאנשים העומדים בקריטריונים האלו הסיכוי שאפגע בלקחות הפוטנציאלים שלי גבוה!
בנוסף רוב הסיכויים שמי שילחץ על הפרסום שלי ויחייב אותי עבור הלחיצה שלו, יהיה לקוח פוטנציאלי ולא סתם אדם המתעניין בשעונים אך לא באמת יקנה אותם.
אז כפי שניתן לראות מדובר בקמפיין טוב שמכוון לקהל היעד בעל סיכוי גבוה להצלחה וגם כנראה שחסכוני.
אם תעשה קמפיין שכזה הסיכויים שלך להצלחה טובים אבל..
תחשוב שהיית יכול להראות את הפרסום הזה לאנשים שהתעניינו בשעונים בשבוע האחרון...
תחשוב שהיית יכול להציג את המודעה רק לאנשים שביקרו באתר שך המתחרה שלך...
מה אם כל מי שצפה בסרטון של המתחרה שלך או נכנס לפרופיל שלו בפייסבוק יתחיל לקבל את הפרסום שלך באופן שוטף, קבוע ואגרסיבי!!! בכל פלטפורמה אפשרית! ממש פרסום שרודף אחר אותו לקוח שפשוט חיפש שעונים..
האמת שזה נשמע קצת לא חוקי. אך למעשה מדובר במערכות שיווק מתקדמות ושיטת שיווק חדשנית המסוגלת לייצר קמפיינים שפשוט עוקבים אחר הלקוחות הפוטנציאלים עד לרמה הזו וכך אנו ממש מצמצמים את האפשרות שלנו לבזבז הרבה כסף ויחד עם זאת הלקוחות שנחשפים לפרסום הם ממש חמים!
שיטות השיווק בפייסבוק עם הזמן מתחילות להשתכלל ועם הזמן התחורת גדלה, דבר המצריך מאיתנו אנשי השיווק להתמיד בהבנה ובלמידה של התחום ולכן אנו במארק אונליין מקפידים תמיד להשאר מעודכנים ודואגים להמשיך ולפתח מערכות שיווק וטכניקות מתקדמות על מנת לייצר ללקוחות שלנו שיווק חזק, שיווק היקפי והכי חשוב שיווק שעובד.
רוצים גם שיווק מתוחכם?
אתם מוזמנים להתייעץ איתנו..
www.markonline.co.il